marți, 27 iulie 2010

Madalina Manole


Am asteptat putin timp de la auzul stirii conform careia Madalina Manole a murit deoarece am fost absolut sigur ca televiziunile vor schimba decorul situatiei.
Sincer va spun ca am ramas blocat in momentul in care am auzit ca s-a sinucis.Nu am fost un fan exclusiv al pieselor ei, dar prezenta ei intr-o anumita emisiune ma facea sa ma uit la respectiv emisiune.Era o persoana pe care eu o percepeam ca un model si iubeam vocea si melodiile ei si modul in care le interpreta, parca retraia de fiecare data tot ceea ce spunea.
Am vazut cum pana sa fie inmormantata, dar si dupa aceea, cum diverse "entitati" isi dau cu parerea si incearca sa desfaca firul in patru.Ba mai mult de atat, se cred si detectivi si "dau din casa" lucruri mai mult sau mai putin adevarate.
Sunt sigur ca fiecare dintre noi si-ar dori sa stie motivul pentru care Madalina Manole a recurs la aceasta modalitate crunta si nu mai e nevoie sa adaug drama si tristetea produsa, dar este clar faptul ca ea a fost bolnava si mai mult de atat, pe mine nici nu ma intereseaza.Daca pe altii acest lucru ii frustreaza de-a dreptul, sa o faca in continuare, dar nu stiu cat de demn este.
Pe mine unul insa, ma dezgusta toate aceste persoane si povesti.Nici la OTV nu mai vezi asa ceva, dar ce sa facem...asta-i mentalitatea romanilor si nu-mi fac prea mari sperante intr-o schimbare miraculoasa.
Dar mai e ceva ce vreau sa va mai spun, lucru ce nu tine neaparat de acest subiect, dar il include intr-o oarecare masura.Atitudinea Bisericii la cazurile de suicid.Se crede ca dupa moarte, Dumnezeu ne judeca.In cazul acesta nu mi se pare corect ca cei care se sinucid, si astfel savarsesc un pacat mare, sa nu aiba parte de o slujba normala de inmormantare.Chiar daca e atat de grav pacatul, Dumnezeu va decide soarta sufletului celui in cauza.
Sa le fie rusine tuturor celor care isi fac publicitate acum, dupa moartea ei, inventand povesti!
Sa le fie rusine parintilor ei pentru ca isi "spala rufele" la televizor si mint!

Dumnezeu s-o ierte!

Niciun comentariu: