duminică, 21 martie 2010

Uneori stau si ma gandesc...


Ieri am implinit 17 ani si acest lucru m-a facut sa ma gandesc putin mai mult la persoana mea.Si nu dupa mult timp, am ajuns la concluzia ca m-am neglijat in ultimul timp, in sensul ca am fost extrem de atent la nevoile si dorintele celor din jur, mai mult decat la ale mele (cateodata uitand chiar in totalitate de mine).
Am fost obsedat in a ii multumi pe toti din jurul meu, dar acest lucru nu este deloc usor.Fiecare persoana are asteptari diferite, mai mult sau mai putin exigente, lucruri care m-i le-am insusit.Am incercat sa ma "modelez" pentru fiecare om in parte si am facut tot posibilul ca acestia sa fie multumiti.
Dar pentru oameni acest lucru nu are nici-o valoare.Este o concluzie la care am ajuns, analizand situatii concrete intr-un mod cat mai obiectiv.Oamenii isi fac treaba cu tine si pe urma te "arunca" undeva intr-un colt, fara sa ii mai intereseze.Oamenii nu aprecieaza nimic si pe langa acest lucru, ranesc fara sa sinchiseasca sa se puna in locul celui blamat.
Am fost asa cum fiecare a vrut, un lucru schimbator la nevoie.Am fost un...

5 comentarii:

Joanna spunea...

La muuuuuulti ani.Si intr'adevar,uneori e bine sa te pui si pe tine pe prim plan
Succes cu blogu' in continuare:)
:*

Homeless spunea...

Cel mai bine este sa ramai cumva neutru. Cum procedezi tu nu este ok daca nu ai prieteni adevarati. Daca te gandesti numai la tine ajungi sa faci precum ei...

DeEa spunea...

Cel mai important lucru este "sa fii tu". Niciodata nu te "modela" in functie de gusturile si conceptiile celorlalti. Cei care te vor accepta si aprecia pentru ceea ce esti intr-adevar, sunt cei care merita. :)

Oana spunea...

Multi sau totusi prea putini putem sa ne modelam pentru fiecare in parte. Daca reusesti sa te modelezi si fiecare sa "isi faca treaba" cu tine...nu arata decat ca esti o persoana buna,prea buna pentru ceea ce se desfasoara in zilele de astazi. Intr-adevar astazi se merge numai in amenintari si interesere. Totul decurge pe baza unui P.C.R - Pile Cunostinte Relatii(vba lui Petrescu).
Conteaza mult sa realizezi ca nu esti doar o persoana care se poate modela si adapta usor, ci ca esti tu...tu insusti

elena spunea...

nu uita ca ii poti ajuta pe cei din jur si daca ramai tu,caci n-ai putea sa fii cum vor toti,caci nu ai mai stii cum sa fi:*